Mereka Menyayangi Kucing

17 Mei 2016 10:54 PG

Minyak Herba Asma Mujarab Ubati Selsema Pada Kucing

Views

 minyak herba asma mujarab murah, selsema kucing, kucing demam, kucing sakit

Assalamualaikum dan selamat sejahtera untuk pencinta kucing sekalian. Pernahkah si comel anda mengalami masalah selsema? Pastinya anda akan susah hati jika kucing anda selsema kan. Kini anda tidak perlu risau lagi, kerana penawar selsema untuk kucing telah ditemui. Minyak Herba Asma Mujarab adalah jawapannya. Penawar Semulajadi Terbaik bagi mengatasi masalah selsema pada kucing anda. Sememangnya mujarab dengan izin Allah S.W.T.

Minyak Herba Asma Mujarab
Testimoni di atas merupakan testimoni dari salah seorang pengguna minyak herba asma mujarab yang dari Putrajaya. Beliau turut menggunakan minyak ini bagi menyelesaikan maslah selsema pada kucingnya.


Minyak herba asma mujarab terdiri dari 100% bahan semulajadi seperti minyak zaitun, habbatussauda, gamat dan herba terpilih. Kerana itulah minyak ini selamat dan selamat digunakan oleh kucing, bayi, kanak-kanak, orang dewasa & orang tua. Untuk pengetahuan anda, pembuat minyak herba asma mujarab adalah seorang pak cik di kampung yang merupakan pengamal perubatan tradisional. Allah S.W.T telah menganugerahkannya ilmu & bakat kepadanya bagi menghasilkan penawar yang sangat berguna kepada haiwan & juga orang ramai. 


Selain untuk selsema, Minyak Herba Asma mujarab juga sesuai untuk masalah berikut,

  • Asma
  • Lelah
  • Batuk
  • Kahak
  • Kebas
  • Kembung Perut


Cara guna Minyak Herba Asma Mujarab pada kucing untuk masalah selsema adalah seperti berikut:

Letakkan sedikit sahaja (Setitis) Minyak Herba pada hidung kucing anda (Di permukaan luar sahaja). Guna 3 kali sehari (Pagi, tengahari, Malam) sehingga sembuh selsema.

Jika anda berminat untuk mendapatkan minyak herba ini, boleh menghubungi nombor berikut:

Rafhan- 0125586734

Diharapkan perkongsian kali ini dapat memberi manfaat kepada anda semua.







0 Comments On "Minyak Herba Asma Mujarab Ubati Selsema Pada Kucing"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view