Mereka Menyayangi Kucing

01 Mei 2010 1:13 PG

kucing dalam hidupKu

Views


Saya pasti, ramai di antara anda yang menyukai kucing. Malah, di malaysia ini, (terutamanya masyarakat Melayu) ramai yg menjadikan kucing sebagai haiwan peliharaan di rumah mereka. Seperti saya, saya sangat menyukai kucing. Ini mungkin kerana sejak kecil lagi saya membesar dengan haiwan ini. Boleh dikatakan seluruh ahli keluarga saya sukakan kucing. Bagi saya, kucing boleh dianggap sebagai haiwan yang boleh menghilangkan tekanan dalam diri manusia. Mungkin kerana sikap haiwan ini yang manja dan kadangkala telatahnya yang mencuit hati. Bagiku kucing boleh dijadikan teman dikala sunyi, sebab kucing ni macam boleh faham apa yg aku rase, terutamanya dikala kesedeyhan... Begitu lah kucing di dalam hidupku.

2 Comments On "kucing dalam hidupKu"

1 Mei 2010 pada 1:56 PTG

sy pon dbsrkn dgn kcg jgk..sy kne bwk kcg sy tok tmn sy mse tido srg2 dlm blik :D
mnje sgt.ske tido bwh ketiak :D

1 Mei 2010 pada 2:05 PTG

vdeo tu mmbuatkn sy terharu dn mnangis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view