Mereka Menyayangi Kucing

18 Julai 2010 4:19 PTG

welcome, comel and tompok

Views















Hari ini, tompok dan comel kelihatan ceria. Mereka berdua baru sahaja ingin mengenal kehidupan sebagai seekor kucing. Mereka berdua sangat bersyukur kerana dipelihara oleh tuannya, Suzanna Bt Sulaiman, yang amat menyayangi kucing.Menurut cerita tuannya, tompok dan comel dilahirkan pada 16 Jun 2010. Ibu kepada kittens comel ini bernama comot, dan ayahnya bernama putih. Keluarga Puan suzanna sangat bersyukur dengan kelahiran comel dan tompok. Puan suzanna lah insan yang paling gembira sehingga tidak dapat menahan titisan air mata ketika melihat Comel dan Tompok dilahirkan. Semoga Tompok dan Comel akan membesar dengan sihat dan menjadi pengubat duka kepada tuannya. Selamat datang comeL dan Tompok..

7 Comments On "welcome, comel and tompok"

18 Julai 2010 8:37 PTG

comelnyaaaa...

hana Says:
18 Julai 2010 8:51 PTG

memang comel..tahniah puan suzanna

::fadxieza:: Says:
19 Julai 2010 8:05 PG

aku jatuh cinta..

nAdiEy Says:
22 Julai 2010 6:42 PG

comel giler, suka!!

Memo_Hazel Says:
3 Mac 2011 6:31 PTG

menjerit ta berbunyi memo tgok kucing tuh. geram nk kiss dia. (:

seriwangi Says:
19 Mac 2011 5:08 PG

comelnya.....bagi saya sekor blh tak?saya dah 4 ekor, hitam,oren, kelabu dan tompok, nak cari warna putih pulak!Hari-hari cakap dgn kucing dan mereka faham apa yang tuan dia cakap,percaya tak?

mojoko Says:
19 Mac 2011 5:10 PG

Kucing putih bersih, cantek tu...!memang pun sayang kucing, bila tengok kenakalan mereka bermain bertambah happy, pengubat hati yang sunyi.Bagi saya seekor tak kira warna apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

khidmat masyarakat

Blog Archive

Blogger Templates

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view