Mereka Menyayangi Kucing

17 Julai 2010 7:33 PG

teknik untuk bercakap dengan kucing...

Views

apa agaknye yang dibisikkan oleh adik deeja kepada tommy? dua2 nyer sama comel.. teringat plak aku waktu zaman kanak2, aku mmg suke bercakap dgn kucing..

4 Comments On "teknik untuk bercakap dengan kucing..."

Tanpa Nama Says:
18 Julai 2010 pada 4:59 PG

aku lagi besth.... sampai la ni aku cakap ngan kucing. dulik ape aku orank kate aku gile.. ekekekekkekee.

zaL_cdpx Says:
6 Disember 2010 pada 9:02 PTG

kucing paham tw klau slalu kite cakap ngan dia.. cth mcm nama dia. lama2 dia sahut.,

ketawariang Says:
1 Februari 2011 pada 6:35 PTG

kucing ni mmg best kalau kite pndi ckp dgn die... ni ade video sy kacau kucing sy tidur.... sorry gelap....sbb kalau terang die ni cpt terjaga... :)

http://saiffah.blogspot.com/2010/12/ginger-tidur.html

cik fitrah Says:
9 April 2011 pada 5:46 PG

aish, giler rindu kat kucing sy! semuanya da xde skang ni~ depa semua paham pe sy ckp, ajak teman p toilet mlm2 pun snggup walaupun sejuk toilet 2~ sygnye kucing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view