Mereka Menyayangi Kucing

26 November 2011 8:07 PG

Kucing Sanggup Pijak Paku Untuk Jumpa Awek

Views


Seekor kucing sanggup memijak paku yang dipasang pada pagar rumah untuk berjumpa dengan awek nya... wah macam kisah percintaan romeo dan juliet plak Sweet la kucing ni.. Paku tersebut dipasang  pada pagar untuk elakkan pencuri dari memanjat pagar, kira macam  anti-climbing devive la.. Sebab cinta, binatang pun sanggup buat apa sahaja yer... :)

P/s: gambar aku ambik kat cik google 

4 Comments On "Kucing Sanggup Pijak Paku Untuk Jumpa Awek"

anis Says:
26 November 2011 8:47 PG

hehe, so sweet..dh la gumok..kiut je..hehe

Mama Tatami Says:
26 November 2011 8:46 PTG

People say..Love overcomes everything:)..kecian la nanti kaki cumil tu luka.

3 Disember 2011 12:34 PG

touching nyer

18 Mei 2015 8:26 PTG

paku tiruan tu ada jual kat daiso rasanya. tapi bukanlah paku yang selalu tukang rumah tu guna. plastik,tapi keras sikit.. paku ni di gunakan untuk elakkan miau duduk kat tembok pagar atau boleh je latak kat mana-mana.. yelah ada sesetengah orang tak suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

khidmat masyarakat

Blog Archive

Blogger Templates

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view