Mereka Menyayangi Kucing

23 November 2012 11:03 PG

Adik Boy

Views


Inilah kucing kesayangan saya di kampung, Adik Boy. Sejak bertugas di Petaling Jaya, lama dah x jumpa dengan Adik Boy. Rindu pulak rasa dengan Adik Boy. Untuk pengetahuan korang, adik Boy ni kucing jantan dan bisu. Apa yang membuatkan Adik Boy istimewa berbanding kucing lain ialah adik Boy hanya suka pada orang lelaki dan x suka kepada orang perempuan. Kira macam kes kecelaruan jantina la ni.

p/s: saja tulis pasal adik boy sbb rindu kt dia

9 Comments On "Adik Boy"

Cik Syida Says:
23 November 2012 5:07 PTG

Ehh..kesian kt adik boy..Habis tu..klu dia nk mintak mkn mcmmne?citelaa lg..

24 November 2012 12:26 PG

sama mcm bear tp dia dh xde http://norhana2u.blogspot.com/2011/08/bear-diberi-nama.html

Iela Lullaby Says:
25 November 2012 5:08 PTG

sme la ngn c kechik sy tu...xde suara..hehe...tp bdan debab sbb asyik mkn je kejenyer ..

http://ielahinagiku.blogspot.com/

Mama Tatami Says:
26 November 2012 6:54 PTG

Hai adik Boy, apa khabar? aunti suka ngan Adik Boy:)

1 Februari 2013 5:57 PTG

Lucu yaa kucingnya. Mirip sama kucingku yg dulu, item putih :D

amy Says:
6 Februari 2013 6:44 PG

banyak nyer kucing kat sini...jom shopping baju kucing kat sini ,,

https://www.facebook.com/bajukucingonline

cobirez Says:
9 Februari 2013 12:23 PG

weizzz kucingnya,,mirip temen gue,,,hehe
salam

Tanpa Nama Says:
29 Jun 2014 1:35 PG

Mcm batman

13 Januari 2015 4:42 PTG

just blogwalking.. Nice post and have a nice day :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

khidmat masyarakat

Blog Archive

Blogger Templates

Minyak Herba Asma Mujarab

thnx my visitors

page view